Natknąłem się na dziwny problem z CG. Przyznam, że nie wiem czy to moja wina czy biblioteki. Nagle CG przestało lubić shader nad którym pracowałem. Cały problem jest opisany tutaj. Z jednej strony sam nie mogę uwierzyć, że trafiłem na bug'a. Ta biblioteka powinna być naprawdę dobrze przetestowana. Z drugiej strony mój kod działał poprawnie przez pół roku i nagle przestał ?! Nie, nie tak to nie ma :)
Czemu uważam, że mój kod jest w porządku:
1) Poprawnie ładowane są wszystkie pozostałe shadery, w tym kilka równie "skomplikowanych" co ten felerny.
2) Kod działał poprawnie od dawna. Nie robiłem żadnych specjalnych testów, ale przeszedł chrzest bojowy.
3) Każde wywołanie funkcji z cg ma walidowany wynik.
4) Zwrócony błąd według CG to: Unkown error, dla DX to Invalid data.
Jak będę miał trochę wolnego czasu, to może wrócę do cg i poszukam rozwiązania. Póki co przeniosłem kod odpowiedzialny za shadery całkowicie na directx:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz